Blog

Kiemelt bejegyzések

BINGÓ! Célba értek az üzeneteink!

Erős megértésről és cselekvési szándékról tanúskodtak a legutóbbi Online Vezetői Kerekasztal résztvevőinek megnyilvánulásai. Szeptemberben második alkalommal rendeztük meg az SK Trend csapatával az Online Vezetői Kerekasztal rendezvényt. Az eseményre 37 cég felsővezetője regisztrált. Nem túlzás kijelenteni, hogy történelmet írtunk. Megtörtént a régen várt áttörés: a vezetők jelentős része megértette, hogy azonnal cselekednie kell, ha életben akarja tartani a cégét. Olvassátok különös figyelemmel Kerekes Zoltán, az SK Trend ügyvezetőjének összefoglalóját az eseményről! Érdemes!

Az üzletkötők lojalitása a munkaadók irányába megkérdőjelezhetetlen!?

Az előző szekcióban azt vizsgáltuk, hogy mennyire érzik jól magukat az értékesítők a biztosításközvetítői piacon, mennyire tartják kiszámíthatónak a jövőjüket. A harmadik kérdéscsoporttal egy lépéssel beljebb kerülünk, és azt próbáljuk megtudni, hogy mit gondolnak a válaszadók a saját munkaadójukkal meglévő viszonyukról.

Élesedik a verseny: értéktöbblet kell az ügyfeleknek! Megoldás: közvetítői szolgáltató centrum....

Online Vezetői Kerekasztal, No.1. összefoglaló, 4. rész Ha valaki nem tud értéktöbbletet adni az ügyfeleinek, akkor el fogja veszíteni őket. A jelenlegi kényelmes pozíciók megváltoznak, a verseny élesedik, és a piaci súly, a tőke ellátottság ebben kulcs szerepet fog játszani. Megoldás az együttműködés, a közvetítői szolgáltató centrum.

Legfrissebb bejegyzések

Összecsapnak az álláspontok

Online Vezetői Kerekasztal, No.1. összefoglaló, 2. rész Kerekes Zoltán az SK Trend ügyvezetőjének ...