Blog

Kiemelt bejegyzések

Kárt okozott ügyfelednél az áramszünet? Van KKV biztosítása?

Ha az otthonunkban áramszünetet tapasztalunk, akkor bosszankodunk kicsit, nem nézünk aznap este a televíziót, esetleg gyertyát gyújtunk, és még akár hangulatosabbá is válhat az esténk, mint általában. De mi történik, ha egy alapvetően a folyamatos áramellátásra komolyan támaszkodó vállalkozás életébe toppan be egy váratlan áramszünet és a cég nem rendelkezik szünetmentes áramellátással?

Merjünk nagyok lenni! De mi lesz a kicsikkel (akik nem mernek)?

Ez egy konzervatív piac, itt semmi sem változik, vagy ha igen, akkor nagyon lassan!” – hallgatom immár 17 éve. Hát persze! A magyar biztosítási piacot minden változás elkerüli. Nem hatnak rá a gazdasági válságok, a világjárványok, a törvényi környezet. Itt nem öregszenek meg a munkatársak, nincsenek kedvezményezett piaci szereplők. Sőt a változó ügyféligényekkel sem kell foglalkozni. A digitalizáció csak egy múló hóbort, az ügyfelek és munkatársak edukációja pedig nem tartozik ránk!

Újra kell gondolni a KATA szigorítását?

Érint a 2020. július harmadikán megszavazott T/10856 számú törvénymódosítás, amely többek között a kata szigorítását is jelenti 2021.01.01-től?

Legfrissebb bejegyzések