1,2,3,4, MAX! Korszakváltás az integrátori rendszerek piacán - SK MAX cikksorozat, 1. rész

A korábban tervezettnél is sokkal korszerűbb és szerethetőbb rendszert készítettünk, még több felhasználói élményt, új és izgalmas funkciókat gyúrtunk bele az alkalmazásba.

A téli hónapok az SK MAX-ról szóló kommunikáció szempontjából kissé csendesre sikerültek, de ez nem jelenti azt, hogy a rendszer fejlesztése megállt volna.

A korábban tervezettnél is sokkal korszerűbb és szerethetőbb rendszert készítettünk, még több felhasználói élményt, új és izgalmas funkciókat gyúrtunk bele az alkalmazásba. Ezen túlmenően pedig beépítettünk egy korszakváltó megoldást, ami lehetőséget biztosít ügyfeleink számára a gyors és megalapozott növekedésre.

A fejlesztés a végéhez közeledik, rövidesen elindulnak a bemutatók, oktatások és lehetőséget fogunk biztosítani felhasználói tesztekre is. Nem túlzás már most kijelenteni, hogy az SK MAX új korszakot nyit a biztosításközvetítői rendszerek piacán.

Ebben a cikksorozatban ízelítőt adunk az SK MAX által nyújtott szolgáltatásokról, előnyökről, újdonságokról. De mindenekelőtt szeretnénk bemutatni, hogy mi is az SK MAX lényege, mitől más, mint a korábbi rendszereink, és miért nélkülözhetetlen a cégetek fejlődéséhez, az ügyfeleitek megtartásához, és a jövedelmezőségetek növeléséhez.

Az SK MAX rendszer fejlesztése még a COVID kirobbanása előtt kezdődött meg és időnként lendületesebben, máskor tartaléklángon, de azóta is folyamatosan tart. Még a fejlesztés végéhez közeledve is többször felülvizsgáltuk, kiegészítettük az eredeti koncepciót az újonnan szerzett ismeretek, piaci visszajelzések, törvényi változások figyelembevételével. Mostanra érkeztünk el ahhoz a mérföldkőhöz, amikor kijelenthetjük, hogy van egy komplett koncepció, egy szép, egységes, letisztult design, és a funkciók nagy része már az utolsó tesztelési fázisban van.

Egyes piaci szereplőkben talán felmerül az a kérdés, hogy mi újat lehet még mutatni egy biztosítási szerződéskötő alkalmazásban. Minek egy új rendszer ezen a piacon? Ma még az a többségi vélemény, hogy “meg kell kötni az ügyfélnek a biztosítást, oszt jó van az!”, majd, ha kell még valami az ügyfélnek, akkor szóljon.

Ezért nagy szerencse, hogy a piacokat az ügyféligények vezérlik, fejlesztik, és nem az, hogy a közvetítő cégek akarnak-e változtatni, vagy többlet szolgáltatásokat adni a fogyasztóknak. Ha tetszik, ha nem, el kell fogadnia mindenkinek, hogy az ügyfél a király! Nála van a pénz, ezért az ő igényeinek kell megfelelni. Az ügyfél választ partnercéget, és ő dönt arról, hogy mi a számára elfogadható szolgáltatási szint. És az ügyfél lesz az, aki veszi a kabátját és továbbáll, abban az esetben, ha valaki jobbat, szebbet, értékesebbet kínál számára.

Az ügyféligények pedig nagymértékben megváltoztak az elmúlt években és ezután is folyamatosan, gyorsan fognak változni. Ma már nem elég megkötni egy biztosítást, ki kell szolgálni az ügyfeleket! Mégpedig teljeskörűen kell kiszolgálni! Mi több, ki kell találni a gondolataikat is.

És ha már a  gondolatolvasásnál tartunk: Vajon mit akarhat az ügyfél? Biztosan sok mindent akar, de biztosítást kötni tuti nem! Emlékeztek erre a CASCO reklámra, a 80-as évek elejéről? 

Nos igen, általában akkor akarunk biztosítást kötni, ha már megtörtént a baj! De nem ülhet mindenki mellett folyamatosan egy üzletkötő. A nagy kérdés napjainkban is ugyanaz, mint a régi reklámban. Hogyan lehetünk ott az emberek mellett éppen akkor, amikor ők biztosítást akarnak kötni?

SK-MAX-cikk1_kep

Az SK MAX főképernyője: csak a legfontosabb információk maradtak rajta, amelyekkel biztosan dolgotok van

A fenti kérdésre kerestük a választ anno, amikor az SK MAX rendszer tervezésébe kezdtünk. A mi véleményünk már évekkel ezelőtt is az volt, hogy az ügyfeleknek, és a biztosítási, biztosításközvetítői piacnak nem biztosítási díjösszehasonlító és szerződéskészítő alkalmazásokra van szüksége, hanem egy komplex megoldásra, ami az ügyfelek biztonságra való törekvésének vágyát szolgálja ki, akkor és ott, amikor az ügyfeleknek arra szüksége van. Persze emellett informatívnak, és támogatónak kell lennie a felhasználói oldalon is.

Amikor ez megfogalmazódott bennünk, akkor az is eldőlt, hogy nem lesz CKB5, mert nem arra van szükségetek. Helyette megalkottuk azt a rendszert, ami holisztikus szemlélettel tekint a biztosításközvetítői piac és az általa kiszolgált emberek igényeire és válaszokat ad a következő 5-10 év kihívásaira is.

Hogy mi minden szolgált alapul, mi mindent vettünk fontolóra az SK MAX megalkotásánál és hogy pontosan milyen megoldásokkal tesszük majd könnyebbé az üzleti hétköznapjaitokat, azt hamarosan olvashatjátok az SK MAX cikksorozatunk következő részében.