Az SK Max bétaverziójáról beszélgettünk az SKávéHáz 6. alkalmán

Mi inspirált minket arra, hogy 5 éve egy új rendszer fejlesztésébe kezdjünk? Hogyan fogtunk a komoly erőforrásokat igénylő, több évig tartó projektbe? Miért hatékonyabb a 21. századi felhasználói élményt nyújtó SK Max? Választ adtunk minderre a legutóbbi SKávéHázon.

SKMax_360x270-1Miért kell új rendszer?

Sokszor írtunk már a technológia fejlődéséről, a hétköznapjainkat egyre inkább átható digitalizációról. Nemcsak a biztosításközvetítő szektorban érvényesek ezek a trendek, hanem nálunk, az őket támogató IT integrátornál is kétségtelenül meghatározók.

A CKB4 programkódjának várható elöregedése a már jól ismert és bevált keretrendszer határainak átlépésére késztettek minket. Mindezzel párhuzamosan a fogyasztói igények szélsebesen megváltoztak, egyre tudatosabb, és személyre szabott szolgáltatásokat elváró ügyfelekkel találkozunk. A szigorodó törvényi háttérhez való alkalmazkodás szintén komoly kihívást jelent a szakma hétköznapjaiban. Célunkká vált a 21. századi felhasználói élmény biztosítása, a korszerű szolgáltatások integrációja egy merőben új rendszerben.

Fejlesztés a Ti igényeitek szerint

Az SK Max fejlesztése 5 éve kezdődött. A stratégiai tervezést a taktikai megvalósítás követte. A felhasználói interjúk során feltérképeztük az igényeket, összegyűjtöttük a javaslataitokat, a kéréseiteket. A felhasználói viselkedés mérése szintén fontos eszköz volt az elvárásaitok pontosításának során. Továbbá kiértékeltük a beérkező ügyfélkapu bejelentéseket, amelyek számos praktikus tippet adtak. Az SKávéHáz sorozatunk alkalmain és az Online Vezetői Kerekasztal eseményein zajló beszélgetéseink pedig lehetőséget adtak számotokra, hogy akár interaktívan is megosszátok velünk a gondolataitokat a megváltozott piaci igényekről, az elvárt funkciókról és arról, hogy hogyan nézzen ki az új, front és back office szolgáltatásokat is integráló megoldásunk.

Profi szakemberek bevonása

Mint mindig, a profizmus érdekében most sem sajnáltuk az erőforrásainkat. Üzleti elemzők, marketing szakértő, és UI/UX specialista is dolgozott, sőt, dolgozik továbbra is a csapatunkban azért, hogy Ti minél elégedettebbek legyetek már rögtön a bevezetési fázisban.

Mitől más? Mitől jobb!

Mindennek köszönhetően az SK Max szép, átlátható és logikus felülete szolgál majd Titeket abban, hogy hatékonyan tudjatok az ügyfeleitek elvárásaira válaszolni és minél teljesebb ügyfélélményt nyújtani nekik. Mivel a front end és a back end megoldás egyben elérhető az ügyfélközpontúság és a felhasználó barát üzemmód nem kérdés. A megoldásban a papírmentes folyamatok támogatása maximálisan elsőbbséget élvez. Mindemellett a kiegészítő szolgáltatások széleskörű palettája is megtalálható lesz a rendszerben. A törvényi megfelelés biztosítása eddig is erősségünk volt – ezt a jó hagyományt továbbra is megőrizzük.

Ha kérdésed, kérésed van, fordulj Kovács Miklós ügyféltámogatási vezetőnkhöz, akár e-mailben, akár a mobilszámán (+36205586258).