Digitális transzformáció a biztosítási piacon

Az ügyfelek megváltozott szokásai, fokozottabb tájékozottsága, elvárásai nem hagynak választást a biztosítási szektorban működő cégeknek sem.

10blogposzt_KerekesZoli_BiztMagInterju-800x600-min

Meg kell jelenni a digitális csatornákon, tanácsos a háttér működést, a kapcsolattartást a digitális világ fogyasztóinak igényei szerint át- vagy kialakítani. A magasabb szintű ügyfélélményhez jó alapokat teremthetnek a technológiai újítások. 

De nézzünk kicsit jobban a piaci trendek mélyére! Ma már nem kérdés, hogy aki nem lép, nem kapja fel a fonalat a digitális transzformációs fejlődésben, nem kezdi el a működés, a háttérfolyamatok és az eszközök digitalizálását az kimarad a fő piaci trendből. És aki kimarad, az lemarad: hamarosan elveszíti a versenyképességét, és eltűnik a piacról.

Fogadjátok szeretettel Kerekes Zoltán, ügyvezetőnkkel készített interjút a Biztosító Magazin oldalán: bit.ly/2Q1Dpoi

További információért keress minket: segítünk