Innovatív együttműködés: az E-Kárbejelentés & az SK TREND

Az SK TREND Kft. és az E-Kárbejelentés Kft. rendkívül sikeres együttműködése tovább bővül 2020-ban, annak érdekében, hogy közös partnereink, még jobb szolgáltatásokat tudjanak nyújtani a fogyasztók részére.

 

SK-Trend-es-EKarbejelentes-SM

Az E-Kárbejelentés innovatív, elektronikus csatornáján keresztül küldött kárbejelentések száma dinamikus ütemben bővül és már megközelíti a havi 1.000 darabot. A tavalyi évben 102 partnerünk kapcsolta be, a díjmentesen igénybevehető szolgáltatást és nagy örömünkre szolgál, hogy a visszajelzések kivétel nélkül pozitívak a felhasználók részéről. A szolgáltatást jelenleg még nem használó partnereink bármikor díjmentesen hozzájuthatnak az E-Kárbejelentés szolgáltatáshoz. A szolgáltatást, az adminisztrátori felületen az E-kárbejelentés csempére kattintva aktiválhatják.

Örömmel jelentjük be, hogy az E-kárbejelentés rendszerben továbbfejlesztésre került a „KárWeb szolgáltatás automatikus kérése” opció, a KGFB és a CASCO űrlapokon. A szolgáltatás csak azoknál a biztosítóknál működik, akikkel a KárWeb-nek szerződése van.

Miért a KárWeb?

A KárWeb szolgáltatás azért előnyös a fogyasztók részére, mert egy laikus károsult általában nem tudja felmérni, hogy az általa megkeresett szerviz ajánlata, szolgáltatása mennyire kedvező. Több ajánlat bekérése pedig rengeteg időt és energiát kíván, sőt költséggel is járhat. A KárWeb rendszer garantálja rövid időn belül egy versenyképes ajánlat közvetítését, amely az ügyfél részére extra szolgáltatásokat is tartalmaz. A KárWeb szolgáltatásról további részletes információkat itt olvashatsz.

Egyszerű, gyors szolgáltatás

A fejlesztés eredményeként, amennyiben az E-kárbejelentés rendszert használod, és a kárbejelentés során javító szerviz ajánlást kérsz, a KárWeb szolgáltatás igénylés adatlapjának kérdései a káresemény adatai rész alatt automatikusan megjelennek. A KárWeb szolgáltatás keretében igényelhető 12 extra szolgáltatás közül az igénylés során egyidejűleg maximum 3 szolgáltatás bejelölésére nyílik lehetőség. A kárbejelentés elküldését követően a KárWeb szolgáltatás igényléséről, nyomtatható elektronikus dokumentumot kap az ügyfél, az általa megadott e-mail címre. A dokumentumot ki kell nyomtatni és ügyfél aláírást követően a biztosító által kiküldött kárszakértő részére át kell adni. Ily módon a szolgáltatás a kárszakértőn keresztül is igénybe vehető. 

A kárszakértő által végzett szemlét követően, a KárWeb olyan megoldást tud kínálni az ügyfelednek, amely leginkább megfelel az igényeinek és díjmentesen kiterjed a nyilatkozaton megjelölt extra szolgáltatásokra is.

Ne feledd, az ügyfeleid nem biztosítást akarnak vásárolni, hanem biztonságot! Ha a bajban segítesz nekik, megnyerheted az elkötelezettségüket.

Mit nyersz az E-kárbejelentés és a KárWeb szogáltatásokkal? 

  • Elkötelezett, elégedett ügyfeleket
  • Gyors, minőségi kárrendezést
  • Modern, elektronikus csatornát