Lakásbiztosítási kampány: Minden, amit tudnod kell

Azt senki nem tudja, hogy mi lesz az első magyarországi lakás kampány eredménye, de az már biztos, hogy iszonyat mennyiségű információ, és sajnos némi dezinformáció jut majd el az ügyfeleidhez. Akár állományvédelem, akár ügyfélszerzés, vagy akár mindkettő a célod a kampányban, az SK Trend támogatására most is biztosan számíthatsz.

30_MFO_2024marc_2Függetlenül attól, hogy akarsz-e új ügyfeleket és új szerződéseket szerezni a kampány keretében, az mindenképpen elemi érdeked, hogy megóvd a meglévő állományodat. Amennyiben nem kommunikálsz az ügyfeleiddel, akkor félő, hogy más fogja megtenni ezt helyetted. Ugye tudod, hogy ez akár azzal is járhat, hogy elörökítik az ügyfeleidet?! Akár állományvédelem, akár ügyfélszerzés, vagy akár mindkettő a célod a kampányban, az SK Trend támogatására most is biztosan számíthatsz.

Kampány modul

A kampány modul egy új szolgáltatás az SK Trend rendszerein belül. Segítségével alacsony költségek mellett léphetsz kapcsolatba meglévő ügyfeleiddel és kommunikálhatsz velük folyamatosan. A piacon lévő egyéb megoldásokkal ellentétben az SK Trend kampány modulja nemcsak egy egyszerű email küldő, hanem a biztosítótársaságok által is alkalmazott professzionális, összetett megoldás a kampányok lebonyolítására, az ügyfelek megszólítására, a szolgáltatásaid kiajánlására és az ügyfeleid reakciójának nyomon követésére. Mindezeken túlmenően a felügyeleti szerv által előírt tájékoztatási kötelezettségednek is maximálisan meg tudsz felelni a kampány modul használatával.

Nagy előnye, hogy nem kell értened a marketinghez, az informatikához és a kampányok lebonyolításához, mert ezeket egy profi csapat elvégzi helyetted.

Hogy működik a kampány modul?

1) Válaszd ki a felkínált lehetőségek közül azt a kampányt, amiben részt kívánsz venni. Induláskor két kampány lesz elérhető:

  • Tájékoztató a lakásbiztosítási kampányról, a meglévő lakásbiztosítással rendelkező ügyfeleid számára, az állományod megtartása érdekében;
  • Tájékoztató a lakásbiztosítási kampányról, a meglévő, de lakásbiztosítással nem rendelkező ügyfeleid számára, új ügyfelek megszerzése, új szerződések megkötése érdekében;

2) Jelöld ki azokat az ügyfeleket, akiknek ki akarod küldeni a fenti tájékoztatásokat.

3) Vedd fel a kapcsolatot azokkal az ügyfeleiddel, akik azt jelezték vissza, hogy további tájékoztatást kérnek, vagy elakadtak az online szerződéskötés folyamatában.

4) Nézd meg mennyi jutalékot termeltek neked azok az ügyfeleid, akik online megkötötték az új lakásbiztosításukat.

5) A jövőben további, folyamatosan frissülő kampányokat fogunk létrehozni annak érdekében, hogy maximalizálni tudd az ügyfélkörödben lévő értékesítési lehetőségeket.

Mi történik a háttérben?

  • Az SK Trend rendszerben tárolt ügyfelek közül az általad kiválasztottaknak az email címére kiküldésre kerül egy profi szakemberek által előre megfogalmazott, megszerkesztett, a te logóddal és arculati elemeiddel testreszabott levél.
  • Megnyitás esetén a címzettet átirányítjuk a céged által használt SK Trend szolgáltatás egyik aloldalára, ahol az ügyfeled részletes tájékoztatást kap a kampányról. Az ügyfél az oldalon elhelyezett válaszlehetőségekre kattintva reagálhat az üzenetre.
  • A megnyitás tényét és az ügyfél által adott választ a rendszer bejegyzi az adatbázisba, ezáltal bizonyítható, hogy a tájékoztatás megtörtént, az ügyfelednek tehát tudomása van a lehetőségekről.
  • A közvetítő beavatkozását igénylő ügyfélreakciók a “Cselekedj Most!” menüpontban tekinthetőek meg.
  • Amennyiben a címzett nem nyitja meg az üzenetet, akkor a rendszer további két alkalommal újra küldi a levelet. Opcióként a harmadik sikertelen küldés után SMS-ben, vagy egyéb kommunikációs platformon (Messenger, Viber, stb…) is tájékoztatja az ügyfelet.
  • A lakáskampányok közül a “b” szcenárió választása esetén, az ügyfélnek lehetősége van, az elérhető MFO termékek (Alfa, Allianz, Colonnade, Generali, Genertel, KÖBE, K&H, Uniqa, Wáberer) tarifálására és a kiválasztott termék megkötésére online folyamaton keresztül. Az így generálódó szerződések a CKB4, illetve az SK MAX rendszer Szerződések menüpontjában tekinthetőek meg, a szűrőben beállítható, hogy csak az online kötések jelenjenek meg.

Milyen információkhoz jutsz hozzá?

  • Összesített kampány statisztika
  • Részletes elemzés:
    • Azokról az ügyfeleidről, akiknek hibás, érvénytelen az email címe.
    • Kik nyitották meg az emailt?
    • Az email üzenetből, kik kattintottak át a landing oldaladra.
    • A landing oldaladon ki, milyen választ adott.
    • Ki kattintott át az MFO online kötésre, ki fejezte be, ki nem fejezte be a kötést.
  • A kampányokkal kapcsolatos információk a CKB4 és az SK MAX rendszerben bejegyzésre kerülnek, és a felhasználói felületen megjelennek. Az információk bármikor partnerenként visszakereshetőek.

Online MFO kötés lehetősége

A kampány részeként lehetőséget biztosítunk arra, hogy az ügyfeleid saját maguknak megkössék az MFO lakásbiztosításukat. Erre a felületre automatikusan navigálja át őket a rendszer, abban az esetben ha  a kampány keretében úgy nyilatkoznak, hogy maguknak kalkulálják és kötik meg a biztosításukat.
Természetesen egyéb értékesítési csatornán keresztül is átirányíthatod az érdeklődőket erre az oldalra.

Az online tarifáló igényes megjelenítése érdekében használhatod az SK TREND Kft. WEB Trend rendszerét, vagy a saját meglévő weboldaladba is beépítheted egy aldomainen keresztül.

A lakásbiztosítás kampány több millió embert érint, információink szerint hatalmas marketing és PR tevékenységgel készülnek a piaci szereplők és az állami szervek, mindenhonnan erről fognak hallani a Te ügyfeleid is. Elengedhetetlen, hogy ügyfeleid az elsők között tőled halljanak a kampány által nyújtott lehetőségeikről.  

Ha nem akarsz kimaradni, hátrányba kerülni, kérd ajánlatunkat a fenti szolgáltatásokra! Részletes tájékoztatást Kovács Miklós ügyfélkapcsolati vezetőnk tud adni számodra.

Kérlek, keresd Miklóst bizalommal a kovacs.miklos@sktrend.hu email címen, vagy a +36205586258-as telefonszámon.