Második hullám: készülsz már?

Struccpolitika: bevált már neked bármikor? Nekünk még soha. Érdemes hát levonni a tanulságokat az egészségügyi válság első hullámából és felkészülni a másodikra, amelyet egyre több hírforrás már kora őszre jósol.

2nd-wave_360x270Hadd osszuk meg a mi legfőbb tanulságainkat veletek gondolatébresztőként!

A termék- és szolgáltatás ajánlatainkat érdemes ismét átgondolni abból a szemszögből, hogy vajon mennyire válságálló. A portfoliónk mely része iránt marad meg a kereslet, mely szegmensek fognak esetleg erősödni, és melyek azok, amelyek bevételeitől teljesen eleshetünk.

Hasonló gondolkodásmód hasznos az ügyfeleink esetén is. Hatványozottabban, gyakrabban igényelheti a piac a személyes és az online kapcsolattartást, a tanácsadói attitűdöt. Számos kérdés merülhet fel akár arról, hogy hogy racionalizálják a meglevő biztosításaikat, akár újabb biztosítások megkötéséről, vagy a régiek lemondásáról.

Hogy állunk a beszállítói körünkkel való kapcsolattartással? Számos vállalkozásnak gond manapság a költségek racionalizálása kezdve az iroda fenntartásától a céges autók használatán át a beszállítókkal, alvállalkozókkal kötött szerződésekből keletkező költségekig.

Negyedik gondolatként hadd jöjjenek a munkatársakra vonatkozó kérdések: hogy éltétek túl az első hullámot? Rövidített munkaidővel? Vagy netán elbocsátásokkal? Mire számítotok a második hullámban? Kulcskérdésként halljuk néhány hónapja a belső kommunikációt, azt hogy a cégvezető hogy tájékoztatja az alkalmazottakat, hogy vonja be őket a cég sokszor erősen megváltozott rutinjának alakításába. A megfelelő kommunikáció bizony komoly megtartó, motiváló erővé válhat az olyan gyorsan változó környezetben, mint a mai.

Végül, az adózási változások, a frissen kiadott kata-törvény hogy érintenek Titeket? Ha jelentősen, akkor érdemes konzultálni már most a könyvelőtökkel, vagy adószakértővel, hogy amikor már valóban érezhető hatása lesz, felkészülten tudjátok a folyamataitokat fenntartani.

Mind az öt pontot fontos átgondolni. Mi mégis most visszatérnénk az első kettőhöz. Mi, az SK Trendnél hiszünk abban, hogy az ügyfelek – a fiatalabb generációk minden bizonnyal – gyors, hatékony megoldásokat akarnak, ha lehet online megoldások használatával.

Érdekel, hogy az SK Trend milyen online megoldást kínál? Hívd üzletfejlesztőnket! Kovács Miklós: +36 20 558 6258