Maxold ki Te is! Jön, jön, jön az SK Max!

Front office és back office rendszer egy megoldásban? Igen! A versenyképesség megtartásához kulcsfontosságú a gyors, magas minőségű, testre szabott ügyfélkiszolgálás. Az SK Trend integrált megoldást kínál ennek támogatására, a biztosítási ajánlatkészítésre a CKB4 következő, fejlettebb verziójával, az SK Max-szal, amelyben a magyar piacon először egy megoldáson belül lesz elérhető a front office és a back office működését hatékonyabbá tevő rendszer.

SKMax_360x270Az ügyfeleinket is érintő fejlesztések a leglényegesebbek, természetesen. Szerződéskötő rendszerünk, a CKB4 teljesen megújul. Olyan változtatásokat vezetünk be, amelyek maximálisan az ügyfelek igényei szerint módosítják a szolgáltatásokat, ezért is lesz az új rendszer neve: SK Max.

Az új verzióban – számos kényelmi funkció mellett – gyönyörű, felhasználóbarát felületek segítik a munkát. Amit mindenképpen ki kell emelnünk, hogy újra lehetőséget biztosítunk arra, hogy partnereink ügyfelei saját maguk kössék meg szerződéseiket, üzletkötői támogatás nélkül.

Persze a legfontosabb fejlesztések, amelyek partnereink biztonságát, a rendszer rugalmasságát és továbbfejleszthetőségét szolgálják, a háttérben, a felhasználó számára láthatatlanul történnek. 

A piaci trendek fényében edukáljuk a biztosításközvetítői közösséget, ügyfeleink és az ő ügyfeleik számára még vonzóbbá tesszük rendszereink használatát.

Arra kívánjuk ösztönözni a biztosítási szektorban működő, progresszív gondolkodású cégeket, hogy még többen csatlakozzanak az SK Trend ügyfélközösségéhez, hogy emelkedjen a szerződéskötések száma, és hogy olyan szerződéstípusokat is kössenek, amelyeket eddig esetleg még nem.

Miért fontos a megújulás? Mi zajlik ma a piacon?

A negyedik ipari forradalom korát éljük. Ma az információs hálózatok intelligens rendszerekbe kapcsolódását látjuk-érezzük magunk körül. A digitális transzformáció, a technológia térhódítása kétségtelenül átalakítja a mindennapok üzleti folyamatait a biztosítási szektorban is.

A piacon folyamatosan növekszik az új típusú, sokkal tudatosabban gondolkodó ügyfelek száma, akik új tapasztalatok mentén felépülő elvárásokkal fordulnak a cégek felé. Innovatív, tőkeerős szolgáltatók, versenytársak jelennek meg, akik modern technológiákat fejlesztve és hasznosítva működnek. Ezzel megváltoztatják azt, ahogy a cégek elkötelezik és megtartják maguk mellett az ügyfeleiket, és ahogy az ügyfelek és a cégek kommunikálnak, ahogy kölcsönösen hatnak egymásra.

A vállalkozások igyekeznek minél kivételesebb, egyre magasabb színvonalú ügyfélélményt nyújtani, és nemcsak a mai igényekre válaszolni, de kapcsolódni a jövő ügyfélelvárásaihoz, ötleteihez és technológiáihoz is. Ha ezt képesek elérni, akkor komoly versenyelőnyt generálnak maguk számára, megerősítik az ügyfelek lojalitását azzal, hogy új dimenziót adnak az ügyfélélményhez.

Az SK Trend csapatával, mi folyamatosan figyeljük a piacot, úgy a nemzetközi, mint a hazai iparági trendeket. Proaktívan javaslatokat teszünk ügyfeleinknek arra, hogy hogyan tudják a mindennapi üzleti folyamataikat egyre hatékonyabbá és jövedelmezőbbé tenni. Ügyfélszolgálatunk és ügyfél-kapcsolattartó munkatársaink folyamatosan konzultálnak a partnereinkkel. Így mérjük fel az újabb és újabb igényeket, amelyeket figyelembe veszünk rendszereink szakadatlan fejlesztése folyamán.

Így jött létre az SK Max is, amelynek hamarosan bemutatjuk a demoverzióját, hogy az érdeklődők beleláthassanak az új, 21. századi, kiemelten ügyfélbarát megoldásunk kulisszatitkaiba. Alig várjuk, hogy már szervezhessük a demo előadást!