Megújulsz vagy lemaradsz?

Megjelent a 2019-es szakmai alapmű: a Biztosítási Almanach

 

Almanach

Óriási változások előtt áll az SK Trend. Melyek a legfontosabbak?

A versenyképesség megtartásához kulcsfontosságú a gyors, magas minőségű, testre szabott ügyfélkiszolgálás. Az SK Trend integrált megoldást kínál ennek támogatására: a biztosítási ajánlatkészítésre – a CKB4-gyel, és következő, fejlettebb verziójával, az SK Max-szal –, és a BBO-val, vagyis a back office működését hatékonyabbá tevő rendszer együttesével.

Az ügyfeleinket is érintő fejlesztések a leglényegesebbek, természetesen. Szerződéskötő rendszerünk, a CKB4 teljesen megújul. Olyan változtatásokat vezetünk be, amelyek maximálisan az ügyfelek igényei szerint módosítják a szolgáltatásokat, ezért is lesz az új rendszer neve: SK Max. Az új verzióban – számos kényelmi funkció mellett – gyönyörű, felhasználóbarát felületek segítik a munkát. Amit mindenképpen ki kell emelnem, hogy újra lehetőséget biztosítunk arra, hogy partnereink ügyfelei saját maguk kössék meg szerződéseiket, üzletkötői támogatás nélkül. Persze a legfontosabb fejlesztések, amelyek partnereink biztonságát, a rendszer rugalmasságát és továbbfejleszthetőségét szolgálják, a háttérben történnek. 

Annak érdekében, hogy a piaci trendek fényében edukáljuk a biztosításközvetítői közösséget, és ügyfeleink számára még vonzóbbá tegyük rendszereink használatát, egy egyedülálló inszentív kampányt is tervezünk a 2020-as évre. Ennek keretében jutalmazzuk majd az SK Trend aktív ügyfeleit és a velünk újonnan szerződő cégeket. Arra kívánjuk ösztönözni a biztosítási szektorban működő, progresszív gondolkodású cégeket, hogy még többen csatlakozzanak az SK Trend ügyfélközösségéhez, hogy emelkedjen a szerződéskötések száma, és hogy olyan szerződéstípusokat is kössenek, amelyeket eddig esetleg még nem.

Miért fontos a megújulás? Mi zajlik ma a piacon?

A negyedik ipari forradalom korát éljük. Ma az információs hálózatok intelligens rendszerekbe kapcsolódását látjuk-érezzük magunk körül. A digitális transzformáció, a technológia térhódítása kétségtelenül átalakítja a mindennapok üzleti folyamatait a biztosítási szektorban is. A piacon folyamatosan növekszik az új típusú, sokkal tudatosabban gondolkodó ügyfelek száma, akik új tapasztalatok mentén felépülő elvárásokkal fordulnak a cégek felé. Innovatív szolgáltatók, versenytársak jelennek meg, akik modern technológiákat fejlesztve és hasznosítva működnek. Ezzel megváltoztatják azt, ahogy a cégek elkötelezik és megtartják maguk mellett az ügyfeleiket, és ahogy az ügyfelek és a cégek kommunikálnak, ahogy kölcsönösen hatnak egymásra.

A vállalatok igyekeznek minél kivételesebb, egyre magasabb színvonalú ügyfélélményt nyújtani, és nemcsak a mai igényekre válaszolni, de kapcsolódni a jövő ügyfélelvárásaihoz, ötleteihez és technológiáihoz is. Ha ezt képesek elérni, akkor komoly versenyelőnyt generálnak maguk számára, megerősítik az ügyfelek lojalitását azzal, hogy új dimenziót adnak az ügyfélélményhez. Mi folyamatosan figyeljük a piacot, úgy a nemzetközi, mint a hazai iparági trendeket. Proaktívan javaslatokat teszünk ügyfeleinknek arra, hogy hogyan tudják a mindennapi üzleti folyamataikat egyre hatékonyabbá és jövedelmezőbbé tenni. Ügyfélszolgálatunk és ügyfél-kapcsolattartó munkatársaink folyamatosan konzultálnak a partnereinkkel. Így mérjük fel az újabb és újabb igényeket, amelyeket figyelembe veszünk rendszereink szakadatlan fejlesztése folyamán.

A teljes cikk zárt Facebook csoportunkban olvasható, és természetesen a könyvben is!