Miért gyere el Te is az SKávéHázra?

Kedvcsinálóként bemutatjuk előadóinkat és témáinkat is, hogy még inkább kedvet csináljunk a részvételhez. Ismerjétek meg Belényesi Tündét, üzletfejlesztési és értékesítési stratégát, prémium pozícionálás szakértőt, vezetői tanácsadót, és Karácsony-Kasza Renátát, interim HR vezetőt és HR stratégiai tanácsadót, a SalvadORG, szervezeti feladat-értékelési rendszert fejlesztő SalvadorSystem Kft. tulajdonosát és Horváth Istvánt, a biztosítási szakma egyik doyenjét, aki mérnök-közgazdászként, biztosítási szakértőként 16 évig alkusz céget irányított.

Eloadok_3an_360x270-1Belényesi Tündével indítjuk a napot

Üzletfejlesztési és értékesítési stratégaként, prémium pozícionálás szakértőként, vezetői tanácsadóként megszerzett 25 év gyakorlati tapasztalata során számos nemzetközi nagyvállalat, valamint több száz kis- és középvállalat ambiciózus üzleti céljainak eléréséhez járult hozzá. Tevékenysége többek között 26%-os profitnövekedés (új értékesítési modell bevezetés), 1,1 millió EUR többlet árbevétel (átpozícionálás, árazás-optimalizáció), 4,1 millió EUR megtakarítás (folyamatszervezési hatékonyságnövelés) elérését eredményezte.

Innovatív cégtulajdonosokat, kis- és középvállalkozásokat segít az egyedi, megkülönböztető siker faktoraik feltárásában és kamatoztatásában, árbevételük, jövedelmezőségük növelésében, a prémium státusz elérésében, amely stabil alapként szolgál minőségi ügyfélbázisuk fenntartható fejlesztéséhez annak érdekében, hogy a külső tényezőktől független, elismert vállalkozást építsenek, személyes vagy egészségügyi kompromisszumok meghozatala nélkül.  

Előadásának címe: Sales 2.0 – A COVID hatása a fogyasztói pszichológiára és az értékesítésre. Trendek, tendenciák, sikerfaktorok.

Mindannyian tudjuk, értjük, hogy miért különösen releváns ez most. A COVID cunami egy hét alatt mosta el bolygónk megszokott működését. Ez példa nélkül alakította át mindennapi életünket és drámai folyamatokat indított be a világ gazdaságában: megingathatatlannak vélt ágazatok és cégek tűntek rekord gyorsasággal el, míg mások soha nem látott bevételi rekordokról számolnak be. Mi melyik tábor felé tartunk? A túlélésben reménykedünk, vagy élünk az új helyzet által előidézett vitathatatlan lehetőségekkel? A helyzet kulcsa a megváltozott fogyasztói pszichológia és viselkedés ismeretében, valamint az értékesítési és szolgáltatási stratégiánk és módszereink ezen változásokhoz történő sikeres adaptációjában rejlik.

Előadásában ehhez ad támpontokat annak érdekében, hogy az SKávéHáz vendégei hosszú távon biztosítsák vállalkozásuk COVID immunitását és értékesítési eredményességét.  

Következő előadónk Karácsony-Kasza Renáta

Renáta interim HR vezető és HR stratégiai tanácsadó, a SalvadORG, szervezeti feladat-értékelési rendszert fejlesztő SalvadorSystem Kft. tulajdonosa, ő következik majd az előadók sorában.

Előadásának címe: Amíg nem tudod, hogy mit nem tudsz a céged prioritást élvező céljait támogató feladatairól, addig nem tudsz fejlődni. Ha nem fejlődsz, akkor stagnálsz; ha stagnálsz akkor lemaradsz. 

Üzleti adataink analizálása, az adatalapú döntéshozatal a pandémiás válság időszakában még inkább előtérbe került. Szervezeti feladat-értékelő felmérésükkel, a SalvadORG-gal tényekre alapozott adatokkal támogatják a vezetői döntéseket. Biztosítják a döntéshozóknak a pontos képet arról, hogy a jelenleg prioritást élvező szervezeti célokat, projekteket milyen konkrét feladatok tudják a legjobban támogatni; továbbá az egyes feladatok fontosságát, hatékonyságát a szervezeten belül miképp ítélik meg a projektfelelősök és ahhoz képest a többi munkatárs. A vélemények eltéréséből adódóan segítenek definiálni milyen strukturális és stratégiai vezetői döntések meghozatalára van szükség.

Milyen módon és mely megoldásokkal csökkenthető a működési költség? Mely pontokon gyorsulhat az értékteremtő folyamat és ezáltal növelhető a bevétel? Milyen módon lehet a feladatokat újra pozícionálni, hogy az a legjobban támogassa a jelenleg prioritást élvező szervezeti célokat/projekteket? A jelenleg prioritást élvező szervezeti célokat/projekteket milyen konkrét feladatok tudják a legjobban támogatni, az egyes feladatok fontosságát, hatékonyságát a szervezeten belül miképp ítélik meg a feladat felelősök és ahhoz képest a többi munkatárs, vagy a vélemények eltéréséből adódóan milyen strukturális és stratégiai vezetői döntések meghozatalára van szükség? Kimutathatóak azok a mindennapi feladat ellátásából fakadó probléma gyökérokok, sérülékenységi pontok, amelyek gátjai lehetnek a hatékony szervezeti működésnek.

...végül, de nem utolsó sorban Horváth István, a biztosítási szakma doyenje is csatlakozik hozzánk

A mérnök-közgazdász, biztosítási szakértő, 16 évig alkusz céget irányított. A cégek alapítása, tevékenységének hatékony megszervezése egyaránt ismert előtte. Elsők között kezdte meg az online értékesítést, élen járt a papírmentes folyamatok kiépítésében. Egyedi termékek kidolgozása, bevezetése fűződik nevéhez.  Ma elsősorban nagyvállalati kockázatvállalásban és egyedi felelősségbiztosítások kidolgozásában keresi a kihívásokat, de továbbra is érdekli az alkusz világ tevékenysége, az online folyamatok napi szintű változása.

Előadása az alkuszi működés sarokpontjait járja majd körbe, kezdve a törvényi megfeleléstől, a kontrolált tevékenység kérdésén át a szerződéskötéstől a szerződés megszűnéséig. A jutalék bevétel maximalizálásáról, a keresztértékesítésről (több szerződéses ügyfél), a költséges élő munka minimalizálásáról és a papírmentes iroda hasznosságáról is beszél majd.

Hamarosan itt az #SKávéHáz No.5.!

November 5.-én délelőtt indul az 5. SKávéHáz, ahol ezt a témát is tovább boncolgatjuk! Már most írd be a naptáradba! Regisztrálj itt: https://bit.ly/SKaveHaz_No5