Tudod, miért marad nálad az ügyfeled?
Ügyfél: Bajban vagyok, áll a víz a lakásban, nem tudom, hogyan kell eljárnom. Segíts kérlek, kihez forduljak a problémámmal? Üzletkötő: A károdat a biztosítónál kell bejelenteni! Ügyfél: De hát én veled kötöttem a szerződést! Üzletkötő: Igen és nagyon köszönöm a bizalmat, bármikor szívesen állok rendelkezésedre, ha újabb biztosítást szeretnél kötni. Ügyfél: És most nem segítesz? Üzletkötő: A károdat a biztosítónál kell bejelenteni!
Ilyen párbeszéd a Te cégednél, biztosan nem hangzott el még, és nem is fog! De vannak olyan közvetítőcégek, illetve üzletkötők, akik azt gondolják, ez így teljes mértékben helyén való.
Sokan nem is fogják érteni, miért születik erről blogbejegyzés.
Mi, az SK Trendnél hiszünk abban, hogy az ügyfeleink gyors, hatékony megoldásokat akarnak és nem újabb problémákat. A Ti ügyfeleitek is pontosan így vannak ezzel minden bizonnyal. Ha problémájuk van, azért fordulnak hozzátok – a szakértőkhöz -, mert tőletek várják a megoldást.
Egy bajban lévő ügyfelet elhajtani, egyenlő az üzleti öngyilkossággal. A felépített bizalmat egyből lerombolod.
A kárkezelés lehet a kulcs
A kárbejelentés és a kárkezelés egy méltatlanul elhanyagolt, viszont rendkívül fontos biztosításközvetítői feladat. Ami egyrészt érthető, hiszen a kárkezelés nem hoz közvetlen bevételt. Ugyanakkor az ügyfél megtartásában és további termékek eladásában hatalmas szereppel bír. Éppen a bizalomépítő és kapcsolaterősítő „mellékhatása” miatt.
Az SK Trend rendszerei már régen túlléptek a szimpla „összehasonlító program” kategórián. Egy olyan átfogó megoldást kínálunk számotokra, amelyben széleskörű, komplex szolgáltatásokat érthettek el, amelyek nemcsak költséghatékonnyá teszik a működéseteket, de aktívan hozzájárulnak ügyfeleitek megtartásához is.
Az Ekárbejelentés Kft.-vel együttműködve, már a komplex ügyféligényekre is létezik megoldás a rendszereinkben, méghozzá olyan, ami egységesen kezeli a kárügyeket.
Miért kellene biztosítónként külön-külön portálokon bejelenteni a károkat, ha erre létezik sokkal hatékonyabb, egyszerűbb megoldás? Sőt, miért ne oldhatnád meg Te az ügyfeled kárral kapcsolatos problémáját is? Hiszen neki nem az a gondja, hogy szeretné valahol bejelenteni a kárát! Ő azt szeretné, hogy valaki hárítsa el a csőtörést, javítsa meg az autóját, újítsa fel a lakását, vagy gyógyítsa meg egy családtagját.
Újabb szolgáltatás: építőipari cégek
Az SK Trend Kft. és az Ekárbejelentés Kft. innovatív együttműködése most egy újabb szolgáltatással bővült, annak érdekében, hogy közös partnereink, még jobb szolgáltatásokat tudjanak nyújtani az ő ügyfeleik részére.
Örömmel tájékoztatunk, hogy az Ekárbejelentés rendszerben mostantól építőipari kivitelező cégeket is tudtok ajánlani ügyfeleiteknek, akik a felmerült károkat elhárítják. A rendszer ezt a szolgáltatást a lakás, a társasház, és a kisvállalati vagyonkárok bejelentési folyamatában ajánlja fel. A szolgáltatás igénybevétele esetén az Ekárbejelentés szolgáltatásszervező munkatársa felveszi a kapcsolatot az ügyféllel és a részletek egyeztetése után megkeresi a legalkalmasabb kivitelező céget, aki a biztosítás keretében elvégzi a szükséges javításokat, felújításokat. Ez a szolgáltatás egyelőre teszt jelleggel működik, ezért most még csak a budapesti és pest megyei ingatlanoknál vehető igénybe.
A szolgáltatásszervező, a FIX24.hu Kft. igénybevétele azért előnyös a biztosítottak részére, mert egy laikus károsult általában nem tudja pontosan felmérni, hogy az általa megkeresett kivitelező cég, szakember ajánlata, szolgáltatása mennyire kedvező a számára. Több ajánlat bekérése pedig rengeteg időt és energiát kíván, sőt komoly költséggel is jár. A FIX24.hu rendszere garantálja, hogy rövid időn belül, versenyképes ajánlatot kap az ügyfeletek.
Gondoljuk újra a nyitó párbeszédet!
Mennyivel jobban hangzik ez a párbeszéd:
Ügyfél: Bajban vagyok, áll a víz a lakásban, nem tudom, hogyan kell eljárnom, segíts kérlek, kihez forduljak a problémámmal?
Üzletkötő: A legjobb helyen jársz! Minden esetben számíthatsz a segítségemre. Azonnal bejelentjük a károdat, mindössze pár percet vesz igénybe.
Ügyfél: Remek, köszönöm!
Üzletkötő: Van egy új szolgáltatásunk, ha szeretnéd, partnerünk arról is gondoskodik, hogy egy szakértő, megbízható vállalkozó felmérje a károdat, és ajánlatot tegyen annak kijavítására.
Ügyfél: Ez biztosan drága és sok utánajárással is jár számomra.
Üzletkötő: Dehogy, ez egy díjmentes szolgáltatás részünkről, ha kéred, most jelzem az igényedet a partnerünknek, és ők fognak téged megkeresni és javaslatot tesznek a javításokra.
Az Ekárbejelentés szolgáltatás még számos, előnyös kiegészítő szolgáltatást tartalmaz számodra, ráadásul minden SK Trend rendszert használó közvetítőnek díjmentesen elérhető.
További részletes információkat kaphatsz a szolgáltatásról, Gémesi Ferenctől, az Ekárbejelentés Kft. ügyvezetőjétől. Keressétek Ferit, a +36 30 939 9930-as telefonszámon, vagy a gemesi.ferenc@ekarbejelentes.hu e-mail címen.
Ugye Te érted miért született meg ez a cikk?! Ha igen, ne tétovázz, adj többet! Szerezd meg, tartsd meg, erősítsd ügyfeleid lojalitását!