Mit jelentett nekünk idén szeptember 20.?

Egy céges bulit? Egy újabb szakmai képzést? Vagy talán fontos volt annyira, hogy megálljunk egy pillanatra és átgondoljuk a szakmaiságunkat? Mennyire frissítjük a tudásunkat? Mennyire értjük az ügyfeleink igényeit? Mennyire követjük az új trendeket?

Magellán ezen a napon indul az első sikeres világ körüli hajóútjára. Történetében először ezen a napon bezár a New York-i Tőzsde egy banki válság miatt 1873-ban, ez a krízis egy hét alatt véget ér – jó nekik. 1929-ben Budapesten levetítik az első hangosfilmet – kulturális büszkeség – és szeptember 20.-án megtartják az első Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivált 1946-ban. Az európai kultúra napja, és egyben a gyermekek világnapja is.

Mi az, ami nem maradhat ki ebből a felsorolásból? Természetesen a biztosítás világnapja, amelyet osztrák biztosítók kezdeményezésére határoztak meg.

Nézzünk vissza az elmúlt hétre! Mit jelentett a 2020-as évben ez a nap nekünk, akik a biztosítási szakmában dolgozunk? Egy céges bulit? Egy újabb szakmai képzést? Vagy talán fontos volt annyira, hogy megálljunk egy pillanatra és átgondoljuk a szakmaiságunkat? Mennyire frissítjük a tudásunkat? Mennyire értjük az ügyfeleink igényeit? Mennyire követjük az új trendeket?

„Tudod, miért marad nálad az ügyfeled?” című blog cikkünkben részletesen, egy konkrét élethelyzetet példaként hozva válaszoltuk meg ezt a kérdést. Nézzük most meg ezt a kérdést más szemszögből is.

Aki a digitális kommunikációs csatornákon ma nincs jelen, az, mondhatjuk, nincs is a piacon. A fiatalabb kollégáknak ez persze könnyen megy, belenőttek, a legfiatalabbak pedig már beleszülettek a digitális kultúrába. Cégünk működésének következő rétege a háttér működés. Jól felfogott érdekünk, hogy felgyorsítsuk, megkönnyítsük, különböző digitális megoldásokkal hatékonyabbá tegyük ezeket a folyamatainkat, hiszen az ügyfeleink egyre gyorsabban várnak tőlünk egyre pontosabb és megalapozottabb válaszokat. Egy olyan minőségű, prémium kategóriás, biztosítási konstrukciókat összehasonlító rendszer, mint az SK Trend megoldása hatékony támogatás nyújt a hétköznapi üzletmenethez.

Ma már nem kérdés, hogy aki nem lép, nem indul el, nem zárkózik fel a digitális fejlődést elváró piac igényeihez az lemarad, esetlegesen meglevő versenyképességét elveszti, lassan, de biztosan kimarad a fő piaci trendekből, meggyengül és végleg lehúzhatja a rolót. Ha nem elég tőkeerős egy biztosításközvetítő kisvállalkozás, akkor menekülési, túlélési opció lehet számára, ha együttműködik akár egy hasonló céggel, vagy akár egy tőkeerősebb vállalkozással. Szükség esetén az összeolvadás is megoldással szolgálhat, hogy elérjék az ideális üzemméretet, ahol már költséghatékonyan, a szükséges eszközök megléte mellett tudnak működni.

Beszélgetnél a lehetőségeidről egyet? Hívd üzletfejlesztőnket! Kovács Miklós: +36 20 558 6258